Ariana | Blogger | X X

18.2.15

07. Kissed by Fire

 
(c)Carllton

Jak to się dzieje, że gdy tylko ktoś zbuduje mur, ktoś inny zaraz chce wiedzieć, co jest po jego drugiej stronie? - Gra o tron

Witam Was w kolejnym już poście. Wiem że dość długo nic nie dodawałam ale chciałam uzbierać więcej prac i dopiero wtedy coś dodać. Ostatnio cały czas skupiam się na nagłówkach bo chce się w nich doskonalić. Dlatego jest ich w dzisiejszym poście najwięcej.  Wreszcie zaczęły mi się ferie. Już tak nie mogłam ich się doczekać. Zaczęłam od wczoraj oglądać "Grę o tron" i strasznie mi się podoba. Muszę się Wam pochwalić że wczoraj zdałam egzamin teoretyczny do prawa jazdy. Bardzo się cieszę że udało mi się za pierwszym razem. Teraz mam tylko nadzieje że praktykę też mi się uda za pierwszym i wreszcie będę mieć upragnione prawo jazdy. Byłam w piątek na premierze "Pięćdziesięciu twarzy greya" i muszę przyznać że film bardzo mi się podobał mimo że brakowało mi wielu scen z książki. Teraz właściwie co miesiąc będę się wybierać do kina bo będzie premiera: zbuntowanej, szybkich i wściekłych, avengers, najdłuższej podróży no i regression a wszystkie te filmy chcę obejrzeć.  Żeby dzisiejszy post nie zawierał samej grafiki to przygotowałam dla Was dwie koloryzacje i mam nadzieje że Wam się one spodobają. W takim razie zapraszam do oglądania i komentowania.

 
 
 

  
  
  

 
 

4 komentarze:

  1. Jestem w fazie jazd, jeśli chodzi o prawo jazdy. Zdawać będę za jakieś dwa miesiące dopiero. Jest w tym roku kilka filmów, które chciałabym zobaczyć, ale preferencje się nam już niespecjalnie pokrywają. :) Przejdę do grafiki. Pierwsza sygnaturka jest cudnie zielona, po prostu jej kolory są genialne. Na drugiej za to brakuje mi zdecydowanej koloryzacji... Pierwszy nagłówek świeci pustkami, nie ma na nim nic specjalnego. W drugim się zakochałam! ^^ Trzeci ma boskie tło, ale modelkę mogłaś dać na jakiś ciekawy tryb, żeby bardziej się w to tło wtopiła. Czwarty bardzo ciekawy, bo nie wiem, co o nim myśleć. Podoba mi się. Pomysł na piąty ekstra, ale wykonanie ubogie. Ostatni jest w porządku - oszczędny w stockach, a jednak interesujący. Starałam się wystawić krótką opinię, ale rzadko mi się to udaje. Nie przejmuj się moimi drobiazgowaniem ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;* Dzięki tobie się zorientowałam że drugą sygnaturkę dodałam z nie tą koloryzacją co trzeba i już podmieniłam :D

      Usuń
  2. Gratuluje zdanego egzaminu i życzę podobnego wyniku na praktycznym. Wierz w siebie a się uda ;) Nagłówek z tygrysem ekstra, hipnotyzujące spojrzenie i te ogniste kolory świetnie ze sobą współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złamany został 13 punkt regulaminu Wyzwań Spisu Graficznego.
    Następnym razem praca zostanie zdyskwalifikowana.

    OdpowiedzUsuń