Ariana | Blogger | X X

20.3.15

11. You Belong With Me

Każde z nas ma w sobie trochę dziecka, czy tego chcemy, czy nie - Intruz

Witam! Przybywam do Was z kolejnym postem. Staram się dodawać posty co piątek i jak narazie mi to wychodzi. Mam nadzieje że tak już zostanie. Nie byłam dzisiaj w szkole bo nie najlepiej się czułam ale ostatnio u mnie to nie jest nic dziwnego. Niestety potem trzeba nadrabiać zaległości. Jutro jadę do kina na Zbuntowaną i już nie mogę się doczekać. Mam nadzieje że film będzie tak samo dobry jak pierwsza część i oczywiście jak książki. Nie będę Was dzisiaj więcej zanudzać. Mam dla Was 4 sygnatury, 2 bannery, 4 nagłówki, 3 koloryzacje i paczkę stocków.


4 komentarze:

  1. 1 sygnatura(otwierająca post) jest prześliczna :) Bardzo mi się spodobała. Z sygnatur podoba mi się jeszcze 3 ;)
    2 i 4 nagłówek, te skradły moje serce <3 A bannery wyszły ci świetnie ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://engravinggreys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne sygnatury! <3 Nie potrafię wybrać najlepszej! Pierwsza ma cudowną wiosenną kolorystykę (zresztą na forum mnie powaliła od razu!:D), druga też, natomiast 3 i 4 są takie klimatyczne... <3 Cudne! Wśród nagłówków również mam problem, bo każdy jest zupełnie inny i każdy ma swoje, odmienne, piękne detale:) No i świetna kolorystyka - naprawdę świetna, w każdym przypadku! <3 I trzeba przyznać, że koloryzacje wychodzą Ci naprawdę fajnie:) Tak trzymać!
    Informuję, iż dodaję Twojego bloga do mojej elity na TC <3 Dlatego możesz być pewna, że jeszcze nie raz Cię odwiedzę:D
    Pozdrawiam serdecznie! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała notka! Praktycznie wszystko mi się bardzo podoba ;)
    Daję blogowi obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna notka <3
    Wszystkie prace strasznie mi się podobają i nie potrafię wybrać najlepszej *.*
    Pobieram koloryzacje i stocki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń