Ariana | Blogger | X X

13.7.15

24. Good For You

Idę przed siebie, szu­kam dro­gi, która byłaby w sta­nie wy­ciągnąć mnie z tej mrocznej stre­fy czar­nych myśli.

Cześć! Tak jak mówiłam posty w tym miesiącu będą się pojawiać wtedy kiedy będę mieć czas. Dzisiaj mam akurat wolne więc czas na dodanie notki mam. Jak widzicie na blogu pojawił się nowy główny. Zrobiła go dla mnie Ariana za co bardzo jej dziękuję. Zrobiła go tak jak go sobie wyobrażałam. Dodałam zakładkę 'Zaproponuj' jakbyście mieli jakieś propozycję co do prac. Wena pomału do mnie wraca z czego strasznie się cieszę. Dzisiaj mam dla Was cztery duże ikony, dwie sygnatury oraz dwa nagłówki. Dziękuję za komentarze i zapraszam.
 
 


^współpraca z Alexandra                                               

3 komentarze:

  1. Ona nagłówki są zachwycające, nie potrafię oderwać od nich wzroku! *.*
    Drugi jest bardzo klimatyczny, po prostu nic dodać nic ująć! Zakochałam się :D
    Bardzo podoba mi się ta ozdobna czcionka w pierw. nagłówku, zdradzisz jaka to? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi nagłówek jest prześwietny *-*

    OdpowiedzUsuń