Ariana | Blogger | X X

9.1.16

34. Nic nie zmieniać


Po krótkiej przerwie od urodzin, wracam. Na początku dziękuję wszystkim za komentarze. Na prawdę po nich chce się robić jeszcze więcej prac. Jak minęły Wam święta i sylwester? Mnie miło i niestety bardzo szybko. Sylwestra spędziłam w Katowicach pod spodkiem. Mimo tłumu byłam na prawdę blisko sceny i świetnie się bawiłam. W przyszłym tygodniu piszę egzamin zawodowy. Jestem ciekawa jak mi to pójdzie. Mam nadzieję, że zdam. Kiedy macie ferie? Mnie zaczynają się już 18 stycznia więc za niedługo. Jak widzicie zmieniłam na razie szablon a to dlatego, że z tamtym był problem z przewijaniem postów. Jednakże za niedługo i tak pojawi się nowy. No to chyba wszystko. Zapraszam.


2 komentarze:

  1. O to rzeczywiście szybko zaczynają Ci sie ferie! Mi dopiero 15 lutego :<
    Więc jeszcze sobie troszkę poczekam. Święta i sylwester mineły mi mega szybko aż za szybko. Ja standardowo spędzałam sylwestra u przyjaciółki z niewielką grupką znajomych :)
    Co do prac to wow! Każda sygnatura jest wspaniała i ma w sobie takie coś co sprawia, że nie da się odwrócić wzroku.
    Koloryzacja też wyszła Ci super! Ja pare razy próbowałam się pobawić ale za bardzo mi nie wychodziło :)
    Wyczekuje z niecierpliwością na kolejny post i życzę zdania egzaminów zawodowych!
    Pozdrawiam kotxox i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga sygnaturka po prostu wow! Czarny i czerwony doskonale do siebie pasują! Nie wiem czemu, ale ta modelka trochę przypomina mi Demi Lovato. :D Koloryzacja nieziemska! Serio! Jesteś z niewielu osób, które potrafią robić takie cudeńka! :D 1 i 3 sygnaturka tez mi sie podobają. Jest w nich cos takiego, że nie da się oderwać wzroku!
    Pozdrawia i zapraszam na nowo otwarty spis graficzny!
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń